Miña terra,miña terra

Haciendo camino al andar por tierras de Galicia recordando a Rosalía de Castro que en 1837 y en Santiago nacía en un día como hoy, 24 de febrero.

Adiós ríos,adiós fontes

                                                                            adiós,regatos pequenos;
                                                                            adios,vista dos meus ollos
                                                                            non sei cándo nos veremos

                                     Miña terra,miña terra

                                     terra donde m’eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei.

Prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña d’o meu contento.

                                        Muiño dos castañares,
noites craras do luar,
campaniñas timbradoiras
da igrexiña do lugar.


                                       

Amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adiós para sempre adiós!

                                       ¡Adiós, gloria! ¡Adiós, contento!
¡Deixo a casa onde nacín,
Deixo amigos por extraños, deixo a veiga polo mar; deixo, en fin, canto ben quero… ¡quén puidera non deixar! Mais son prob´e mal pecado, a miña terra n´é miña, qu´hastra lle dan de prestado a veira por que camiña ó que naceu desdichado. Téñovos,

Deixo amigos por extraños, deixo a veiga polo mar; deixo, en fin, canto ben quero… ¡quén puidera non deixar!

Comentario por Darya González el febrero 27, 2016 a las 7:50pm

Os recomiendo escuchar a Luz Casal cantando a Rosalía de Castro

Negra Sombra

Cando penso que te fuches,

negra sombra que me asombras,
ó pé dos meus cabezales
tornas facéndome mofa.

Cando maxino que es ida,
no mesmo sol te me amostras,
i eres a estrela que brila,
i eres o vento que zoa.

Si cantan, es ti que cantas,
si choran, es ti que choras,

Responder

